No module Published on Offcanvas position

باغ تالار

برگزاری مراسم‌ های عروسی در ایران تحت تاثیر آیین‌ های باستانی و دینی قرار گرفته است، به همین دلیل برگزاری چنین جشن‌ هایی برای زوجین ممکن است هزینه‌ های زیادی را به دنبال داشته باشد. تالارهای پذیرایی متداول‌ ترین مکان‌ ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی هستند. از طرفی، عروس و دامادها توقع دارند بهترین شب زندگی خود را در فضایی مدرن و با کیفیت بگذرانند، به همین دلیل باغ تالارها بهترین گزینه برای جشن عقد، تشریفات عروسی و سایر مراسمات مانند مراسم نامزدی هستند. برخلاف سالن‌ های پذیرایی و تالارها، قیمت رزرو باغ تالار با توجه به فضای باغ و امکانات آن متفاوت است، یعنی با هر بودجه‌ ای می‌توانید باغ تالار با قیمت مناسب و کیفیتی بالا را برای مراسمات خود انتخاب کنید.

 

برای اجاره باغ تالار

نیاز به مشاوره دارید ؟

تماس با مشاورمشاوره : 09121029580

 

باغ تالار فضایی است برای برگزاری مراسم های عروسی ، عقد کنان ، نامزدی و سایر جشن های مناسب هر ایرانی مخصوصا برای عروس و داماد های ایرانی که در طول سالیان اخیر برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار بسیار طرفدار پیدا کرده است ، تشریفات آریان مفتخر است که در طول دو دهه گذشته با برگزاری مراسم عروسی و سایر جشن های مرتبط ، در باغ تالار های سراسر تهران و حومه در حوزه تشریفات مجالس نامی نیک از خود بجای بگذارد و همچنین توانسته ایم برای صد ها عروس و داماد و مهمان‌هایشان در این سال ها در شب عروسیشان در باغ تالار های تهران شبی بیاد ماندنی و خاطره انگیز بسازیم و در این امر به لطف پروردگار همیشه سربلند بوده اییم و امیدواریم از این پس نیز برای عروس و داماد های عزیز و مشتریان گرامی در برگزاری جشن عروسی یا جشن عقد کنان یا نامزدیشان بهترین خودمان را ارایه دهیم ، در این بخش از سایت تصمیم داریم تا شما را با باغ تالار های سطح تهران و همجنین باغ تالار در غرب تهران و باغ تالار در گرمدره و شهریار و در شرق تهران باغ تالار در جاجرود ، پردیس و کرشت ، شرایط برگزاری عروسی در باغ تالار ، شرایط اجاره باغ تالار و تمامی نکات مرتبط با این موضوع و همه نکات مورد نیاز درباره برگزاری یک عروسی ناب ایرانی در خور عروس و داماد خوب ایرانی آشنا نماییم ، پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید و امیدواریم که از خواندن آن لذت ببرید

 

 

 

انواع باغ تالار از نظر قیمت و کیفیت

انواع باغ تالار بر اساس کیفیت خدمات و امکانات آن‌ها شامل باغ تالار لوکس، متوسط و اقتصادی هستند. اگر می‌ خواهید مراسم خود را در مکانی شیک و با امکانات بی‌ نظیر برگزار کنید، رزرو باغ تالارهای لوکس و با کیفیت را به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

همچنین اگر تعداد مهمانان مجلس شما زیاد است و می‌ خواهید با هزینه متوسط در یک فضای باز مجلس خود را برگزار کنید، انواع باغ تالار میان رده و با امکانات متوسط همواره انتخاب مناسبی است. برخی باغ تالارهای تهران و حومه نیز بر اساس امکانات ارائه شده و دیزاین  دکوراسیون داخلی، جزو باغ تالارهای اقتصادی هستند. علاوه‌ بر این برخی از مجموعه‌ های مجری عروسی تحت عنوان تشریفات، صفر تا صد مجلس شما را مدیریت می‌ کنند و باعث کاهش هزینه های کلی مراسم می‌ شوند. به عنوان مثال، رزرو تالار، آرایشگاه عروس و داماد، پذیرایی و مراسم ورود و... همگی بر عهده تشریفات است.

مزایای برگزاری مراسم در باغ تالار

فضای باز برای برگزاری مراسم عروسی و عقد به ویژه در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز انتخاب مناسبی است. در این مواقع از سال هوا معمولا خنک و معتدل است و برای مهمانان حضور در چنین فضایی بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. فضای داخلی باغ تالارها به گونه‌ای طراحی و دیزاین شده تا عروس و داماد بهترین شب زندگی خود را در فضای رمانتیک سپری کنند و همچنین مهمانان از فضای آزاد لذت ببرند.

از دیگر مزایای برگزاری جشن عروسی و سایر مراسمات در باغ تالار، رفت و آمد راحت‌ تر مهمان‌ ها است. همچنین فضای بیشتری برای رقص، تصویربرداری و فیلمبرداری در اختیار مهمانان قرار می‌ گیرد. به دلیل وجود درخت در فضای باغ، معمولا فضای داخلی آن نیاز به تزئینات زیادی ندارد و تنها با گل آرایی و استفاده از صندلی‌ های شیک دیزاین انجام می‌ شود. برخی باغ تالار ها نیز به صورت سرپوشیده یا نیمه پوشیده هستند که برای برگزاری مراسمات در هوای سرد و فصل زمستان مناسب می‌ باشند. معمولا عروس و داماد ها به دلیل دسترسی بهتر، باغ تالار سرپوشیده را به سالن‌ های پذیرایی ترجیح می‌ دهند.

راهنمای اجاره باغ تالار

پیش از انتخاب باغ تالار باید به یک سری نکات توجه کنید. برای انتخاب باغ تالار با قیمت مناسب از تجربیات دیگر عروس و داماد ها نیز استفاده کنید. همچنین با در نظر گرفتن عواملی مانند تعداد مهمانان، شیوه پذیرایی، زمان برگزاری مراسم و... بهترین مکان را برای اجاره انتخاب کنید. هنگام اجاره باغ تالار به نکات زیر توجه کنید :

  • باغ ها باید دارای فضای سبز وسیعی باشند.
  • طراحی داخلی باغ تالار و گل آرایی باید مطابق با سلیقه عروس و داماد باشد.
  • انتخاب مدل چینش میز و صندلی‌ها متناسب با تعداد مهمان‌ها باید با نظر عروس و داماد انجام شود.
  • وجود سیستم صوتی پیشرفته در باغ تالار بسیار حائز اهمیت است.
  • نورپردازی در فضای باغ باید شامل نور پروژکتور پیشرفته و نور متحرک باشد زیرا وجود نور متحرک و رقص نور در فضای داخلی باغ تالار باعث افزایش جذابیت فضا می‌شود.
  • به طور کلی، باغ تالار باید شرایط لازم برای برگزاری مراسمات در شب را داشته باشد و از نظر نورپردازی مشکلی وجود نداشته باشد.
  • پذیرایی از مهمانان باید به بهترین نحو توسط پرسنل انجام شود.
  • فضای باغ باید کاملا تمیز باشد و نظم داشته باشد.
  • باغ تالارهایی که دارای فضای سرپوشیده یا سالن مجزا هستند معمولا برای برگزاری مراسم مناسب‌ تر هستند، زیرا امکان تغییر شرایط جوی وجود دارد. به عنوان مثال، وزش باد یا باران ممکن است در تاریخ جشن و بدون پیش بینی رخ دهد. با وجود سالن سرپوشیده در قسمتی از باغ، دیگر نگران ین موضوع نخواهید بود.
  • باغ ها معمولا در فضای خارج از محدوده شهری هستند اما موقعیت جغرافیایی و لوکیشن باغ تالار باید به گونه‌ ای باشد که مهمانان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
  • وجود پارکینگ اختصاصی در اطراف باغ برای سهولت در پارک ماشین‌ها، ضروری است.

شرایط برگزاری مراسم در فصول مختلف در فضای باز

همانطور که گفتیم، برگزاری عروسی در باغ تالار چالش های متعددی به همراه دارد. بهترین زمان برای برگزاری مراسمات در فضای باز، فصل بهار و پاییز است اما باید دقت کنید که بارش باران و وزش باد ممکن است باعث کنسل شدن مراسم شما شود، بنابراین پیش از اجاره باغ لازم است گزارش هواشناسی را بررسی کنید. همچنین رزرو باغ تالارهایی که سالن مجزا دارند نیز برای مواجه با شرایط آب هوایی ناپایدار راه‌ حل مناسبی است.

اگر می‌ خواهید در فصل تابستان در فضای باز مراسم برگزار کنید، باید محل مورد نظر مجهز به وسایل خنک کننده و سایبان باشد. همچنین سرو نوشیدنی های خنک نیز برای مقابله با گرما در فصل تابستان موثر است. به طورکلی، هنگام انتخاب باغ تالار برای برگزاری مراسم عقد و عروسی باید متناسب با شرایط آب و هوایی راه حل هایی را در نظر بگیرید.

قیمت باغ تالار و رزرو

قیمت باغ تالار و رزرو آن به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله مهم‌ ترین عوامل موثر بر قیمت رزرو باغ تالار، می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • موقعیت جغرافیایی باغ
  • منطقه باغ تالار در فضای اطراف شهر یا خارج از شهر
  • دکوراسیون داخلی باغ مانند میز و صندلی‌ها، جایگاه عروس و داماد و...
  • فضای باز یا سرپوشیده
  • گل آرایی فضای داخلی
  • تاریخ برگزاری مراسم (معمولا در اعیاد و تاریخ‌هایی مانند ولنتاین و تعطیلات قیمت اجاره کمی افزایش می‌یابد.)

هنگام اجاره باغ تالار معمولا مجموعه‌ای از تصاویر با دیزاین و چینش مختلف به زوجین نشان داده می‌شود و قیمت اجاره باغ تالار تا حدودی به طرح انتخابی عروس و داماد بستگی دارد. بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم پیش از رزرو باغ تالار به طور کامل شرایط هر یک از تالارهای مورد نظر خود را بسنجید و متناسب با بودجه خود بهترین دیزاین و طراحی داخلی باغ تالار را برای مراسم خود انتخاب نمایید.

اجاره باغ تالار

برای اجاره باغ تالار شما در ابتدا نیاز به داشتن اطلاعات مرتبط با باغ تالار‌ها هستید ، که برای انتخاب این باغ تالار‌ها میتوانید با برقراری ارتباط با تیم مشاوره تشریفات آریان در این زمینه اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید ، اما با این حال ما در این مطلب به معرفی و لیست کامل باغ تالا‌رها پرداخته ایم و نکات و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار داده ایم که راحت تر بتوانید در انتخاب باغ تالار عروسی برای مراسم خود اقدام نمایید. برای اجاره باغ تالار شما نیاز به اطلاعاتی در زمینه ظرفیت باغ تالار ، ظرفیت سالن شام و همچنین اطلاعاتی در مورد قیمت باغ تالار دارید که در ادامه با این مطالب بیشتر آشنا میشوید. یکی دیگر از نکاتی که شما را در انتخاب باغ تالار بسیار راهنمایی میکند ، اطلاعاتی از قبیل تعداد میهمانان مراسم عروسی ، تاریخ مشخص مراسم ، حدود بودجه ایی که برای برگزاری عروسی یا جشن عقد خود در باغ تالار در نظر دارید و همچنین سلیقه شما در خصوص باغ و سالن پذیرایی که از چه تمی میخواهید در مراسم خود استفاده نمایید را در اختیار مشاوران ما در تشریفات بزرگ آریان قرار دهید تا ما بتوانیم خیلی خیلی راحت تر شما را به هدف مورد نظر خود برسانیم در ادامه با توضیحاتی در زمینه باغ تالار بیشتر آشنا میشوید

 

باغ تالارهای مجلل و تشریفاتی

در بین تعداد زیادی باغ تالار برخی از آنها دارای سالنهای بسیار زیبا ، عمارت های بزرگ و مجلل همچنین نماهای بسیار لوکس هستند . به این تعداد محدود از باغ تالارها ، باغ عمارت عروسی نیز گفته میشود . عمارت های عروسی از نظر قیمت و اجاره نسبت به سایر باغ تالارها بوده و اجاره عمارت عروسی صرفا برای برگزاری مراسم های با تشریفات عروسی مجلل و سطح بالا پیشنهاد میگردد . اگر شما برای برگزاری مراسم عروسی ، عقد یا نامزدی خود به دنبال برگزاری یک مراسم باشکوه هستید حتما با ما در ادامه همراه باشید ، چرا که در تیم قدرتمند تشریفات عروسی آریان ما برای شما عروس و داماد عزیز و مهمانانتان شبی بسیار رویایی و خاطره انگیز خواهیم ساخت ، در ادامه این مطلب نیز با قیمت اجاره باغ تالار بیشتر آشنا میشوید  

 

قیمت اجاره باغ تالار

برای اجاره باغ تالار باید به مواردی توجه داته باشیم که در قیمت اجاره باغ تالار تاثیر گذار است ، این موارد شامل ظرفیت باغ تالار برای پذیرش مهمان ، ظرفیت سالن شام ، میزان لوکس بودن باغ تالار و از همه مهمتر تاریخی که شما تصمیم دارید یک باغ تالار را برای مراسم عروسی خود انتخاب نمایید و برای رزرو آن اقدام نمایید . یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت اجاره باغ تالار که به آن اشاره نمودیم تاریخ مراسم شماست که به عواملی چون فصل مورد نظر به طور مثال قیمت اجاره باغ تالار در فصل تابستان به دلیل بالا لودن میزان درخواست برای اجاره باغ تالار قیمت بالاتر است نسبت به فصل پاییز و زمستان ، یا اینکه روز های آخر هفته مثلا روز جمعه نسبت به روز شنبه یا یکشنبه قیمت اجاره باغ تالار بسیار متفاوت است ، همچنین قیمت اجاره باغ تالار در روز های خاص مانند ولادت ها یا اعیاد بسیار تفاوت زیادی با سایر روز های سال دارد ، قیمت اجاره باغ تالار به دو دسته ظرفیتی نیز بستگی دارد آن هم باغ تالار برای کمتر از صد نفر یا باغ تالار برای بالای صد نفر میهمان که خود از عوامل تاثیر گذار در قیمت است . قیمت باغ تالار در تهران از رنج حدود 8 تا 100 میلیون متفاوت است که این تفاوت قیمت با توجه به نکات بالا بوجود میاید ، شما عزیزان با تماس با مشاوران تشریفاتآریان و قرار دادن اطلاعات مرتبط با نوع میهمانی ، تعداد میهمانان و تاریخ مورد نظرتان و مشخص شدن سایر عوامل مرتبط با منوی مد نظرتان بهترین گزینه ها را مناسب با مراسم شما به شما عزیزان پیشنهاد مینمایند

در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم نمود تا شما را در انتخاب باغ تالار مناسب با مراسم شما آشنا نماییم تا شما عزیزان هر چه راحت تر به انتخاب باغ تالار مورد نظرتان دست پیدا کنید

دسترسی و لوکیشن باغ تالار

برای انتخاب یک باغ تالار برای برگزاری مراسم عروسی یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشیم در نظر گرفتن لوکیشن و دسترسی راحت به باغ تالار است که در روز مراسم عروسی مهمانان عزیز بتوانند به راحتی به باغ تالار دسترسی پیدا کنند ، البته با توجه به این که در سال های اخیر اپلیکیشن های مسیر یاب شرایط را برای رفت و آمد مساعد نموده اند ولی شما نیز باید به میزان راحتی دسترسی به باغ تالار و شرایط جاده ایی و این که توجه به اذیت نشدن میهمانان و همچنین عوامل باغ تالار باید توجه داشته باشید

برگزاری مراسم در باغ

در مجموع امکانات برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز در باغ تالار برای چیدمان صندلی و میز میهمانان و میز شام وجود دارد و در واقع گروه موزیک مراسم شما میبایست در داخل سالن واقع در باغ تالار مستقر باشد و میهمانان برای استفاده از موزیک مراسم باید به داخل سالن مراجعه نمایند . البته تعداد بسیار محدودی باغ تالار وجود دارد که شما میتوانید از فضای باز هم برای موزیک علاوه بر چیدمان میهمانان خود استفاده نمایید . لازم به ذکر است که بدانید وجود موزیک در فضای باز خیلی ممکن است برای مراسم شما مناسب نباشد ، اما جای نگرانی نیست شما عزیزان میتوانید با مشورت با مشاورین تشریفات عروسی آریان بهترین موارد را در این زمینه برای خود انتخاب نمایید ، برگزاری مراسم عروسی همراه با تشریفات لوکس و مدرن در باغ ها و سالن های شهریار از امور تخصصی ما در تشریفات آریان میباشد ، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و همچنین در ادامه این مطلب با ظرفیت های باغ تالار شرایط این باغ ها در فصول مختلف و امکانات موجود در این باغ ها بیشتر آشنا خواهید شد

ظرفیت باغ تالار

باغ تالار‌ها از نظر ظرفیتی تنوع بالایی دارند و ظرفیت این باغ ها و سالن ها تا حدود 500 نفر میباشد که شما به راحتی میتوانید برای جشن عروسی با 200 نفر میهمان تعداد بسیار زیادی باغ تالار مشاهده نمایید و این را بدانید که یکی از عوامل تاثیر گذار روی قیمت باغ تالارها ظرفیت آنها نیز میباشد ولی به طور معمول ظرفیت عمده سالن های باغ تالار حدود 200 تا 300 نفر میباشد که امروزه با توجه به مواردی که شاهد آن هستیم تعداد میهمانان یک مراسم عروسی یا عقد در همین حدود میباشد برای موارد مراسم های با تعداد کمتر از 100 نفر نیز باغ تالار وجود دارد که شما میتوانید با برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی تشریفات آریان با فایل ها و لیست باغ تالار‌های کوچک در شهریار آشنا شوید ، در ادامه این مطلب ما به نکات دیگری در زمینه باغ تالار پرداخته اییم که امیدواریم از مطالعه این بخش ها نهایت استفاده را ببرید

فضای سفره عقد در باغ تالار

به طور معمول در سال های اخیر برگذاری مراسم عقد چه به صورت تشریفاتی و چه به صورت رسمی قبل از جشن عروسی داخل باغ تالار برگزار میشود ، که این روز ها عمدتا باغ تالار ها دارای فضای مجزا و مناسب برای برگذاری جشن عقد و سفره عقد داریند که شما میتوانید از این فضا برای برگذاری مراسم عقد خود استفاده نمایید

بازدید از باغ تالار

قبل از بازدید از باغ تالار نکاتی است که شما باید به آن توجه داشته باشید ، شما در قدم اول قبل از انتخاب باغ تالار شما میبایست در جلسه مشاوره با تشریفات آریان شرکت نمایید تا با در نظر گرفتن تعداد میهمانان شما منو مورد نظر و از همه مهمتر بودجه ایی که برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته ایید مشورت نمایید تا تیم مشاوره ما بهترین باغ تالار ها مناسب برای شما را معرفی نماییند و سپس گزینه مورد نظر خود را به راحتی میتوانید انتخاب نمایید

برگزاری مراسم در باغ تالار

 همانطور که در بالا هم توضیح دادیم برگزاری مراسم در فضای باز فقط برای چیدمان میهمانان و جایگاه عروس و داماد ، مراسم کیک و میز شام امکان پذیر است . گروه موسیقی باید در سالن باغ تالار مستقر باشند و در تعداد بسیار اندکی از پیشنهادات تشریفات بزرگ آریان امکان اینکه گروه موزیک هم در فضای باز باشد امکان پذیر است .  اگر به فکر چیدمان میهمانان خود در فضای باز در باغ تالار بودید حتما پیشنهاد میکنیم در دیزاین های خود از چوب و روستیک هم استفاده نمایید . البته این موضوع به نوع مراسم شما از جمله مراسم عروسی ، مراسم عقد یا جشن نامزدی هم بستگی دارد . اگر برای جشن نامزدی یا عقد اقدام کرده اید ، تزئینات و دیزاین های تکمیلی و زیباتر را برای جشن عروسی خود نگه دارید تا تفاوت آن برای میهمانان شما و همچنین خود عروس و داماد مشهود باشد . البته ما در تشریفات عروسی آریان امکانات و انواع دیزاین را برای برگزاری عروسی و جشن های شما داریم که آمادگی اجرای انواع دکور را مناسب با سلیقه شما داریم و با توجه به سلیقه مورد نظرتان از دیزاین ها و دکور های مورد نظر شما استفاده مینماییم تشریفات آریان برگزار کننده انواع جشن در باغ تالار میباشد که آماده رقم زدن شبی رویایی برای جشن های شما عزیزان میباشد.  

دانستنی های مهم برای اجاره باغ تالار

 برای اجاره باغ تالار باید به این نکات توجه کنید . در ابتدا پیشنهاد میکنیم که یک تاریخ خاص را برای برگزاری مراسم خود انتخاب نکنید . سعی کنید بازه ای از تاریخ را برای انتخاب تاریخ برگزاری مراسم خود در نظر بگیرید . همچنین پافشاری روی روزهای خاص مثل اعیاد یا روزهای انتهایی هفته نیز شما را دچار دردسر خواهد کرد ، چرا که در روز های خاص مثل اعیاد از شلوغی خیابان ها برای مسیر رفت و آمد میهمانان و مخصوصا کلیه پرسنل پشتیبانی مراسم عروسی ، کاهش میوه های مرغوب و با کیفیت و شلوغ بودن قنادی ها همچنین در صورت دیر رزرو نمودن باغ تالار نیز ممکن است بسیاری از باغ تالار های خوب زودتر رزرو شوند ، همچنین گروه های موزیک ، اکیپ های فیلم و عکس و بسیاری مسایل دیگر که ممکن است در تاریخ های خاص از قبل رزرو باشند و در تاریخ مورد نظر شما به آنها دسترسی نباشد. پس برای رهایی از این دست موضوعات لازم است که کمی زودتر برای رزرو باغ تالار خود اقدام نمایید . همچنین داشتن محدودیت بودجه نیز انتخاب شما را محدود تر میکند . در نهایت هرچقدر محدودیت های بیشتری را برای خود قائل شوید ، گزینه های کمتری را برای انتخاب پیش رو دارید . پس بهتر است در زمان مراجعه به دفتر مشاوره تشریفات بزرگ آریان این موضوعات را بطور شفاف با ما در میان بگذارید . 

باغ تالار رایگان

اجاره باغ تالار از نظر قیمت بستگی به چند عامل دارد . اول فصل برگزاری مراسم بسیار در قیمت اجاره باغ تالار موثر است . یکی دیگر از این عوامل ظرفیت باغ تالار برای پذیرش میهمانان است . از طرفی هم برای تعداد میهمانان کم و مراسم های کوچک باغ تالار خیلی کوچک وجود ندارد و تمامی باغ تالارها حداقل ظرفیت 100 نفر میهمان را دارند . حال اگر شما برای تعداد زیر 100 نفر به دنبال اجاره باغ تالار هستید نباید به سراغ باغ تالار های بزرگ با سالن های وسیع بروید . در واقع برای این شرایط خاص تعداد محدودی باغ تالار وجود دارد .   

باغ تالار ارزان

 در این بین برخی از همکاران برگذار کننده جشن عروسی اقدام به ارائه قیمت یک باغ تالار با قیمت پایینتر از سایر همکاران میکنند . لازم است بدانید که قیمت اجاره باغ تالار برای همه یکسان است و اگر شخصی مدعی شد که قیمت اجاره یک باغ تالار را پایین تر ارائه میکند مطمئن باشید که این تفاوت هزینه را در بندهای دیگر قرارداد و موارد دیگر پرداخت خواهید کرد . البته شرایط خاصی هم وجود دارد که در رقابت دو مجموعه تشریفات مجالس ، یکی به عنوان تخفیف ، مبلغ کمی از باغ را کسر میکند تا مورد توجه عروس و داماد قرار بگیرد . ولی در حالت کلی ما در تشریفات بزرگ آریان معتقدیم اگر با عروس و داماد صادقانه و شفاف مشاوره کنیم و تمامی شرایط را توضیح دهیم نتیجه نهایی و جشن برگزارشده هم رضایت بخش خواهد بود و این مهم را در سالهای گذشته در تمامی جشنهای خود تجربه کرده ایم .  

 

در این مطلب ما سعی نمودیم تا جای ممکن فضای ذهن شما را با شرایط اجاره باغ تالار و همچنین تمامی نکاتی که باید در مورد برگزاری مراسم عروسی و جشن های مختلف نیاز است که بدانید را برای شما بازگو نمودیم تا بلکه توانسته باشیم کوچکترین کمک را در این زمینه به شما نموده باشیم ، در صورتی که تمایل به اجاره باغ تالار دارید حتما با گروه تشرفات بزرگ آریان تماس حاصل نمایید تا شبی رویایی ، دلنشین و خاطره انگیز را برای جشن عروسی شما در تشریفات آریان در باغ های لوکس و مجلل عروسی در باغ تالار های سطح تهران و حومه رقم بزنیم ، ممنون که وقت گذاشتین و این مطلب را مطالعه نمودید

09121029580

زیبا قدیمی